Szkolenie składa się z 5 materiałów online, do których dostęp uzyskasz po dokonaniu płatności. Szkolenie jest częścią 2-dniowego stacjonarnego szkolenia Skuteczny Instruktor i Trener w Relacji z Klientem.
Uczestnicy, którzy będą chcieli skorzystać ze szkolenia online oraz certyfikowanego szkolenia, prowadzonego stacjonarnie w sali wykładowej, będą mieli taką możliwość poprzez zapis na szkolenie Skuteczny Instruktor i Trener w Relacji z Klientem oraz dopłacenie różnicy w cenie.
Temat 1: Wiedza o mózgu, a praca w klubie fitness. Podstawy Analizy Biostrukturalnej i perspektywy jej wykorzystania w klubie.
Pracujesz w branży fitness i zdarza się, że bardzo często współpracujesz z klientami, którzy nie są zmotywowani do działania, a Ty sam nie wiesz jaki jest tego powód? Zastanawiasz się co możesz zrobić, aby zrozumieć Twojego klienta? Chciałbyś rozróżniać biostruktury Twoich klientów, aby odpowiednio dobrać grupę na zajęcia? Interesuje Cię jak wykorzystać wiedzę o mózgu w relacji z trudnym klientem? Wiedza o mózgu zdecydowanie Ci to ułatwi. Poznaj tę wiedzę i zyskaj wiele korzyści dla swojej branży.
Dzięki temu materiałowi:
Temat 2: Jak "kupuje" mózg klienta? Motywy zakupowe klientów.
Chciałbyś zwiększyć sprzedaż Twoich produktów i usług, ale nie wiesz jak dopasować ofertę? Zauważyłeś, że każdy z Twoich klientów jest inny i różnie podejmuje decyzje? Zastanawiałeś się od czego to zależy, że niektórzy kupują pod wpływem emocji i bez zastanowienia lub sceptycznie z początku słuchają Twojej propozycji i nie jesteś w stanie uzyskać odpowiedzi po ich mimice twarzy? Dowiedz się jak "kupuje" mózg klienta i jakie są ich motywy zakupowe.
Dzięki temu materiałowi:
Temat 3: Jak rozpoznać klienta i spowodować, aby zainteresował się naszą ofertą?
Umawiasz się z klientem, aby porozmawiać o Twoich produktach lub zajęciach fitness, ale nie zawsze czujesz jego dobre nastawienie do rozmowy? Chciałbyś, jak zawsze, w profesjonalny sposób przedstawić plan żywieniowy dla Twojego klienta, ale nie zawsze spotykasz się z miłą reakcją? Masz problem z tym, że nie potrafisz przedstawić oferty osobom o różnym charakterze i zachowaniu? Dowiedz się jak rozpoznać Twojego klienta i spowodować, aby zainteresował się Twoją ofertą!
Dzięki temu materiałowi:
Temat 4: W jaki sposób komunikować, aby utrzymać trwałe relacje z Klientami?
Pracujesz w branży fitness i masz problem w komunikacji z klientem? Nie potrafisz nawiązywać relacji, wasze spotkania podczas zajęć są nieśmiałe i czujesz, że Twój klient jest wycofany i nie mówi wprost o swoich potrzebach? Poznaj tajniki komunikacji i nawiąż trwałą relację z klientem!
Dzięki temu materiałowi:
Temat 5: Co motywuje nasz mózg do działania? Jak nie zdemotywować klienta?
Jesteś menedżerem klubu fitness, instruktorem fitness lub trenerem personalnym i chciałbyś, aby wszyscy Twoi klienci byli zmotywowani na zajęciach? Nie do końca wiesz, co może zmotywować Twojego klienta do działania oprócz podstawowych sposobów? Chciałbyś pogłębić swoją wiedzę i dowiedzieć się co wspólnego ma nasz mózg z motywacją?
Dzięki temu materiałowi:
Szkolenie otwarte w wersji online. Do udziału w szkoleniu zapraszamy instruktorów fitness, instruktorów siłowni, trenerów personalnych oraz wszystkie osoby, które zawodową wiążą się z branżą fitness.
Materiały elektroniczne składają się z 5 filmów podzielonych tematycznie.
Materiały znajdują się w specjalnej platformie ProFi, do której dostęp otrzymasz drogą mailową, po zaksięgowaniu Twojej płatności.
Uczestnik otrzymuje elektroniczny certyfikat uczestnictwa w szkoleniu Skuteczny Instruktor i Trener w Relacji z Klientem.
Szkolenie dostępne jest w cenie 997 zł 495 zł.